Sape Rela Jadi Model ?? - ADAMAINAA -



Gambar-gambar yang aku pilih :

1. Tidak menayangkan gigi
2. gambar bahu dan keatas sahaja, abdomen2 lain, aku tak nak buat. sensitip! hahaha
3. Kalau gambar ada misai dan janggut, aku akan buatkan gambar tu bebas dari misai dan janggut.
4. Size gambar yang besar dan tak pecah-pecah. 
5. Dalam gambar mesti SEORANG.

ok?

Cara nak apply jadi model sambilan ni :

1. korang buatkan 1 entry, just letak gambar. (aku taknak korang bagi2 link ni, nanti aku pening)
2. conteng skit, buat la sebaris dua ayat-ayat manis. hahaha biar nampak entry tak kosong.
3. Copy gambar vector ainaa tu, jadikan banner untuk entry tu ya !! hahaha padan muka dia


____________________________________________________________________________
fuhhhh.. 
susah btl nk cari gambar yang xtayang gigi ni..
jenuh nak cari..nasib baik ada..
ni pun nasib la terpilih ke tak..hehehe


0 comments:

Post a Comment